Avesina Neurologi, Göteborg

Neurologi, Specialistsjukvård

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

• 15:53 - 18 maj, 2014 skrev:

Måste bara hålla med! Underbar personal som verkligen bryr sig!

• 23:17 - 03 sep, 2013 skrev:

Fantastiskt bra läkare, kunnig och otroligt engagerad! Sjuksköterskorna är även dem väldigt tillmötesgående och gulliga. Enda lilla minuset skulle väl vara att de är lite svåra att nå under telefontid, men är man poppis så är man :)

• 12:47 - 02 maj, 2013 skrev:

Bästa möjliga service på Avesinas kliniker, jag kan inte annat än att rekommenderas Avesina och deras medarbetare. Ni har gjort mitt liv lite lättare och bättre!

Till toppen

10 myter om tandtråd

10 myter om tandtråd

Veckans myt om tandtråd!

Idag finns det många missuppfattningar om tandtråd. Vården.se slår hål på tio myter om tandtråd tillsammans med Plackers!

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Tre POSITIVA skäl att sluta röka

Ofta får rökare höra om skälen till varför det är skadligt att röka. Men i denna artikel vill vi vända på det, istället för att fokusera på det negativa - låt oss kika på de positiva hälsoeffekter som kommer med att sluta röka.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Vårdgivare i närheten

Specialistsjukvård Göteborg

• Vårdcentralen Mjölby All kärlek och ros till Ahmed Al-kazarji på VC i mjölby. Fantastisk läkare som ger service och omtanke till sina patienter - Madeleiné Nord
    • Smile Malmö City trevlig och rogivande klink - känns proffsiga - björn
    • Vårdcentralen Nöbbelöv Barbara Nalepa är fantastiskt sällsynt läkare. Hon tar sig verkligen tid att lyssna och förstå. Personalen där är oxå väldigt trevliga. Fin ... - Sonia
    • Vårdcentralen Fågelbacken Har fått mycket bra bemötande och hjälp här. - Mathias
    • Capio Familjeläkarna Glommen Så skulle alla vårdcentraler fungera! Fantastiskt engagemang och bemötande. - Lennart skans