Närhälsan Torslanda vårdcentral, Torslanda

Göteborg

Välkommen till Närhälsan Torslanda vårdcentral och Torslanda BVC.

Vi erbjuder alla delar i primärvårdsuppdraget. Vi erbjuder fasta läkarkontakter. Därutöver finns sjuksköterskor med specialkompetens inom astma-KOL, diabetes och demens.
Enheten har psykolog och kurator samt tillgång till sjukgymnastik och medicinsk fotvård. Skelett och lungröntgen utförs på Unilabs röntgen på Hisingen.
Vi har en stor och välbemannad BVC med barnsjuksköterskor, barnläkare och barnpsykolog. I nära samarbete med BVC har vi mödravårdscentral och ungdomsmottagning. Vårdcentralschef Marie Berg marie.l.berg@vgregion.se
Tfn: 031-747 86 47.

Lista dig hos Närhälsan Torslanda vårdcentral, Torslanda

Telefon 031 - 747 86 40 Växelnummer031 - 747 86 40
Nordhagsvägen 2 A, 423 34, Torslanda - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Gång- cykelväg finns via Nordhagsvägen, buss 21, 25, 121 och Orange express, avstigning Nordhagsvägen.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

10 myter om tandtråd

10 myter om tandtråd

Veckans myt om tandtråd!

Idag finns det många missuppfattningar om tandtråd. Vården.se slår hål på tio myter om tandtråd tillsammans med Plackers!

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Tre POSITIVA skäl att sluta röka

Ofta får rökare höra om skälen till varför det är skadligt att röka. Men i denna artikel vill vi vända på det, istället för att fokusera på det negativa - låt oss kika på de positiva hälsoeffekter som kommer med att sluta röka.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Göteborg