Närhälsan Masthugget vårdcentral, Göteborg

Närhälsan Masthugget vårdcentral

, Masthugget

Fjärde Långgatan 48, 413 27, Göteborg, 41327 Göteborg

Observera: Nya patientavgifter i Västra Götalandsregionen från 1 april 2024. Läs på 1177.se/patientavgifter VACCINATIONER Folkhälsomyndigheten rekommenderar alla som är 80 år och äldre samt patienter mellan 65-80 år med dagliga kommunala insatser för påfyllnadsdos av vaccin mot Covid 2 gånger/år. Kallelse på tid kommer skickas hem till alla 80 år. För er som är 65-80 med dagliga kommunala insatser (OBS måste vara dagliga, räcker inte om man endast har enstaka insatser/vecka) så kan ni ringa oss för tidsbokning. Provtagning på lab: Boka din tid för provtagning via vår hemsida, du hittar tider nedan under fliken 1177 och boka tid. OBS remiss/ ordination från läkare krävs för provtagning. Recept förnyar du enklast via 1177. Här kan du även läsa din journal och se dina bokade tider. Du vet väl att du kan boka tid via appen Närhälsan online alla vardagar fram till 22, vi erbjuder även tider på lördagar och söndagar. Läs mer i fliken till höger.

Närhälsan Masthugget vårdcentral, Göteborg

Informationen uppdaterades 12:10 - 26 mar, 2024

5 jan, 2024

Nu har vi haft denna vårdcentral i flera år, så himla nöjda. Läkarna är alltid väldigt lyhörda och trevliga, det erbjuds ofta möjlighet att boka akuttid när bokningsbara tider är slut. Känns också som att dom ofta försöker erbjuda tid hos samma läkare man tidigare träffat. Stort plus.

20 mar, 2023

Försökt få en tid i flera dagar. Tar flera timmar för dem att ringa upp, ofta senare på eftermiddagen och då hänvisar de till att ringa igen på morgonen alt online. Låg medkänsla från personalen som ringer upp och tråkig attityd som får en att vilja byta vårdcentral. ”Vi har ingen tid försen om flera månader” snacka om trist bemötande.

16 maj, 2019

Blir lyssnad på och symtom undersöks och åtgärdas

19 jun, 2018

Här kan du se omdömen som Närhälsan Masthugget vårdcentral har fått i Nationella Patientenkäten.

Provtagningsverksamhet, öppen vård, Vårdcentral (BT), Distriktssköterskeverksamhet, Allmänmedicin, Vaccination mot covid-19