Chronos Care

Chronos Care

Kostrådgivning

Chronos Care - diabetesvård direkt i mobilen

Lider du av diabetes typ 2? Nu kan du få vård direkt i din mobil! Chronos Care är en digital vårdgivare som kan hjälpa dig med allt från enstaka frågor till att ta fram en individuellt utformad vårdplan.

Idag lider en halv miljon svenskar av diabetes och diabetesvård är något som ska vara tillgängligt för alla. Därför har vi byggt upp ett team av legitimerade specialister som kan ge dig stöd och behandling - direkt i mobilen. Vårt mål är att du ska kunna leva ett bra liv, utan att hindras av din diabetes.

Ett videobesök hos oss kostar 100 kr och frikort gäller.

Därför ska du välja Chronos Care

Du får ett personligt diabetesteam

Vi vet att kontinuitet är viktigt och när du bokar ditt första möte får du en personlig diabetessköterska och läkare. De följer och stöttar dig sedan genom hela din resa.

Du får en individuell vårdplan

Det går att behandla diabetes utan att du behöver tappa din livskvalitet. Genom att tillsammans med dig lägga upp en individuell vårdplan kan vi hitta en behandling som grundar sig i dina mål för hur du vill leva.

Du får ordentlig uppföljning

Diabetes tar inte slut, utan pågår dygnet runt. Det kan ta på din energi och motivation, och vi jobbar därför med tät uppföljning. Vi finns här för dig i alla diabetesrelaterade frågor och uppdaterar kontinuerligt din vårdplan, så att du får den bästa tänkbara behandlingen.

Så kommer du igång med Chronos Care

Det är enkelt att använda Chronos Care! Så här gör du:

1. Registrera dig - Klicka på Boka-knappen för att registrera dig och logga in.
  2. Boka ett första möte - När du loggat in kan du enkelt boka ett första videomöte med en av våra kunniga diabetessköterskor.
  3. Påbörja behandlingen - Du och din diabetessköterska lägger tillsammans upp en individuell vårdplan, utifrån just dina behov, och sedan kan du påbörja behandlingen.

Välkommen att registrera dig hos Chronos Care, redan idag!

Informationen uppdaterades 16:20 - 26 jun, 2023

28 sep, 2023

Ni är så bra jag älskar er

29 jan, 2023

Så enkelt livet som diabetiker blivit, mkt mer kunskap om både sjukdom och min egen kropp och vad jag behöver!

23 dec, 2021

16 aug, 2021