Psykolog online

Behandling av ADHD

Få snabb hjälp hos en legitimerad psykolog via Din Psykolog!

Din Psykolog är en digital tjänst som kan matcha dig med en psykolog som är specialiserad på just dina besvär. Samtalen med psykologen sker via video och du får hjälp inom 24 timmar på vardagar. Ett videosamtal hos Din Psykolog kostar 100 kr och frikort gäller.

Kom igång med Din Psykolog

Det är snabbt och enkelt att komma igång med Din Psykolog. Du identifierar dig med BankID och får börja med att svara på några korta frågor om varför du söker hjälp. Efter det matchar vi dig med en psykolog, som gör en bedömning om behandling hos Din Psykolog är rätt för dig. Efter det kan du boka in ditt första videosamtal. Du pratar alltid med samma psykolog, men du har naturligtvis möjlighet att byta om du vill.

Vanliga besvär som du kan få hjälp med

Psykologerna på Din Psykolog kan hjälpa dig med de flesta psykiska besvär. Några vanliga anledningar att vända sig till oss är:

• Stress

• Ångest

• Utmattningssyndrom

• Tvångssyndrom

Legitimerade och erfarna psykologer

Du kan känna dig trygg med psykologerna hos Din Psykolog. De är alla verifierade och legitimerade, med lång erfarenhet. De behandlar dig med precis samma integritet som om ni hade träffats och samtalat på en fysisk mottagning, och kan hjälpa dig utifrån just dina behov.

Välkommen att testa Din Psykolog du också! Gå in på hemsidan för att läsa mer och komma igång!

Informationen uppdaterades 14:43 - 1 dec, 2023