Östra Hamngatan 17, Göteborg

Akupunktur

Massage

Naprapatlandslaget - världens största naprapatkedja

Välkommen till Naprapatlandslaget Göteborg på Östra Hamngatan 17! Hos oss får du hjälp av kunniga naprapater med alla tänkbara besvär från muskler och leder.

Historien bakom Naprapatlandslaget Göteborg

När Naprapatlandslagets grundare träffades på Scandinavian College Of Manual Medicine/Naprapathögskolan redan 1998, hade vi alla en gemensam dröm om att hjälpa människor bli friskare genom naprapati. Vi märkte att det saknades en stor aktör inom branschen, och därför startade vi Naprapatlandslaget. Idag är vi ett unikt gäng duktiga naprapater som tillsammans jobbar för vår vision: bäst på muskel- och ledbehandling!

Detta gör vi på Naprapatlandslaget Göteborg

Hos oss får du behandling för besvär som du känner i dina muskler och leder. Våra naprapater arbetar med många olika typer av metoder, till exempel massage, triggerpunktsbehandling, akupunktur och manipulation. Vi utgår alltid ifrån dig och dina förutsättningar och anpassar behandlingen efter just dina behov. De flesta hör av sig till oss med följande besvär:

• Ryggskott
  • Ischias
  • Ont i ryggen
  • Diskbråck

Hitta till oss på Naprapatlandslaget Göteborg

Vår klinik ligger på Östra Hamngatan 17, i Regus Kontorshotell. Du kan enkelt ta dig hit med buss eller spårvagn; den närmaste hållplatsen är Lilla Bommen, som ligger på bara någon minuts gångavstånd.

Varmt välkommen att boka tid hos Naprapatlandslaget Göteborg redan idag!

Informationen uppdaterades 10:57 - 17 mar, 2023

1 mar, 2023

Mycket trevligt bemötande.

1 nov, 2022

Hade bokat behandling med akupunktur, men fick bara vanlig naprapat behandling mycket missnöjd

På helger och röda dagar kan vi erbjuda jourtider.