Öppet måndag från 07:30

Barnmorskegruppen Mödrahälsovård, Göteborg

Kungsgatan 32, 411 19, Göteborg

Barnmorskegruppen Mödrahälsovård, Göteborg

Vi är en privat mottagning som funnits sedan 1987. Vi erbjuder mödravård. ultraljud och preventivmedelsrådgivning. Vi har ett vårdavtal vilket gör att alla dina besök under graviditeten är kostnadsfria om du bor i Västra Götaland eller Halland. Hos oss möter du ett professionellt team av barnmorskor och vi kan erbjuda tider hos specialistläkare om behov uppstår under din graviditet. Vår kunskap och teknik ligger i framkant och för oss är det en självklarhet att ha en god tillgänglighet och ett personligt bemötande - varmt välkommen att höra av dig med just dina behov. Ring var receptionist på tel: 031150555, telefontid måndag-fredag 07.30- 14.00 eller maila oss på: receptionen@barnmorskegruppen.se

Informationen uppdaterades 09:22 - 18 feb, 2021

Måndag - Tisdag : 07:30 - 18:00