Läkarhuset Göteborg, våning 1, Södra Vägen 27, Göteborg

Barnläkare

Kostnadsfritt

Ungdomsläkare

Kostnadsfritt

Välkommen till Eszter Fabian Barnmedicin!

På våning 1 i Läkarhuset Göteborg hittar du Eszter Fabian Barnmedicin. Eszter är specialist i barn- och ungdomsmedicin och kan hjälpa till med utredning och behandling av olika sjukdomar och besvär hos barn och ungdomar. Vi tar även emot akuta patienter.

Det här kan vi hjälpa dig med

Vi kan hjälpa barn upp till 20 år med en rad olika besvär och sjukdomar, bland annat:

• Astma
  • Allergi
  • Huvudvärk
  • Magont
  • Tillväxtavvikelser
  • Eksem

Du behöver ingen remiss

Hos oss finns inget remisstvång, så du kan komma till oss både utan och med remiss. Besöken är kostnadsfria för alla, oavsett var du är skriven.

Varmt välkommen att boka en tid hos oss i Göteborg!

Informationen uppdaterades 13:40 - 6 mar, 2024

13 jun, 2023

Vi har gått hos Eszter det senaste året och är mer än nöjda. Professionellt bemötande, lyhördhet och specialistkompetens inom allergi har hjälpt vår familj oerhört mycket. Stort tack!

7 jun, 2023

Vi var hos läkare där för att utreda min sons kräkningar. Läkaren kände och klämde lite på hans mage men gjorde inte mycket mer än så. Jag fick tjata mig till att de skulle ta ett blodprov för att kolla om han är allergisk mot mjölk. Vi fick sedan en bokad telefon tid då de skulle ringa upp och berätta svaret. De ringde aldrig! Jag har försökt att få tag i dem i tre veckors tid men får i get svar när man ringer till dem. Min vårdcentral kan inte heller hjälpa mig för de får inte heller tag i dem. Jag bad de att avbryta sammarbetet med denna klinik. Detta är under all kritik!

12 okt, 2021

En barnläkare som är nogrann och lyhörd. Som förälder känner jag mig lyssnad på och mitt barn har äntligen fått adekvat hjälp. Tack!

12 okt, 2021

Mina två barn har gått hos Eszter de senaste åren, vi har alltid blivit väl bemötta och fått bra hjälp!

12 okt, 2021

Jag har gått dit med mina tre barn och har alltid fått hjälp, rådgivning. Lyhörd! 🌞