Öppet, idag till 20:00

Radiologi Carlanderska, Göteborg

Carlandersparken 1, 412 55, Göteborg

Radiologi Carlanderska, Göteborg

Vi utför de vanligast förkommande undersökningarna inklusive röntgen av hjärtats kranskärl. Vi har två magnetkameror (MR) 1,5T och 3T, en Datortomograf (DT), ultraljud och en utrustning för skelett och lungor. För att röntgas hos oss behöver du alltid en remiss från din läkare. Vi tar inte emot egenremisser. Vissa undersökningar behöver bokas och för andra gäller drop-in. Vi utför även röntgen av lungor för visumansökan. Utöver de vanliga ultraljudsundersökningarna utförs också injektion i kärl, så kallade skleroseringar.

Informationen uppdaterades 09:22 - 18 feb, 2021

Drop-in-tider