Nötkärnan Bergsjön Vårdcentral och BVC

Nötkärnan Bergsjön Vårdcentral och BVC

, Östra Bergsjön

Rymdtorget 8 D, 415 66, Göteborg, 41566

-Långfredag t o m annandag påsk har vi stängt, hänvisning vid akuta fall till 1177 alternativt Jourcentralen Gamlestan- Välkommen på drop-in till läkare på förmiddagarna, vi öppnar vårdcentralen kl. 7.50. Bokningsbara (digitala via hemsidan) tider på eftermiddagarna. Dessa bokas från kl. 7.30. VACCINATION COVID: Nytt 2024-03-25: Vissa rekommenderas 2 doser under 2024 Du rekommenderas 1 dos under våren och 1 dos under hösten om något av följande gäller: • Du är 80 år eller äldre. • Du är 65 till 79 år och behöver hjälp varje dag med att till exempel sköta hygienen och klä på dig. Rekommendationen gäller oavsett hur många gånger du har vaccinerat dig tidigare. Vi vaccinerar gravid mot kikhosta samt även vaccination TBE: Vardagar drop-in kl. 9.30-12.00+13.00-15.00. OBS, förändrade besöksavgifter fr o m 240401, se vår hemsida alternativt VG-regionens hemsida/1177.

På vår vårdcentral jobbar vi med drop-in på förmiddagarna och digital bokning/videobesök till läkare, ej bokade tider via sjuksköterska. Digital bokning från kl. 7.30 samma dag för tider på eftermiddagarna. V g se vår hemsida för mer information. www.bergsjonvardcentral.se

Informationen uppdaterades 15:55 - 28 mar, 2024

17 apr, 2024

Man måste vänta på 4eller 5timmar innan du ska träffa din läkare.

29 feb, 2024

fantastisk och mycket bättre än min tidigare vårdcentraler.äntligen hittat min favorit.personalens bemötande och fantastiska kunniga läkare. rekommendera varmt.

5 jun, 2023

Bra personal och suverän läkare men helt omöjligt att kunna boka en tid till samma läkare. Bokningssystemet bygger på att boka tid online samma dag. Har försökt boka flera dagar nu men tiderna är slut i samma sekund som de släpps. Dropin är flera timmar lång och du vet inte om det finns tider kvar hos din läkare när det till slut är din tur. Att behöva ägna en halv dag i väntan på att få träffa sin läkare 15 min är total idioti.

23 maj, 2023

Det är totalt omöjligt att boka tid och drop in tiderna försvinner fortare än ett glas vatten i öknen. Två dagar har jag försökt boka tid utan att lyckas eftersom tidsbokningen tar slut direkt och när man åkt dit har det varit mer kö (redan innan de öppnat) än de har tider...

4 okt, 2022

Lätt att boka tid och läkare som tar en på allvar.

Här kan du se omdömen som Nötkärnan Bergsjön Vårdcentral och BVC har fått i Nationella Patientenkäten.

Helgfria vardagar

Drop-in-tider

Drop-in

Vårdcentral (BT), Provtagningsverksamhet, öppen vård, Allmänmedicin, Vaccination mot covid-19