• 031 - 711 88 77

Götabergsgatan 3, Göteborg - Visa på karta

Logo Skönhetskliniken

Om Skönhetskliniken

Varmt välkommen till Skönhetskliniken!

Skönhetskliniken har funnits sedan 2012 och kliniken ligger nära Avenyn i centrala Göteborg. Vi är kända för våra kosmetiska tatueringar och vi är specialister på injektionsbehandlingar. Alla vi som arbetar här har gedigen kompetens och använder den senaste utrustningen.

Vi arbetar med finess för att framhäva ditt yngre jag, så att du ska kunna behålla, inte förändra, din naturliga skönhet.

Skönhetsklinikens behandlingsutbud

Vi erbjuder ett brett utbud av skönhetsbehandlingar såsom volymgivande fillers, rynkbehandling med botox, ansiktslyft utan kirurgi och behandling mot dubbelhaka.

Hos oss kan vi också erbjuda mikropigmentering som används för permanent makeup av ögonbryn, eyeliner och läppar, men även vid ärrkamouflering och vårtgårdspigmentering.

Vi har ett eget permanent makeup-märke

Våren 2016 lanserade vi vår egen produktserie Bevaro. Förutom all pigmenteringsutrustning finns ett färgbeständigt tatueringspigmentering utvecklat av Katarina Jochems. Formeln är uppbyggd så att pigmenten inte flyter ut i huden eller ändrar färg, utan bleks med tiden.

Välkommen att kontakta oss på Skönhetskliniken om du har några frågor eller vill boka en tid!

Informationen uppdaterades 13 februari 2018 av Vården.se

Behandlingar hos Skönhetskliniken

Botox hos Skönhetskliniken i Göteborg

fr. 1 900 kr Pris efter konsultation

Vill du reducera dina rynkor i ansiktet? Hos Skönhetskliniken erbjuder vi rynkbehandling med botulinumtoxin A, i vardagligt tal kallat bo...

Fillers hos Skönhetskliniken i Göteborg

fr. 3 500 kr Pris efter konsultation

Vill du få tillbaka ett yngre utseende eller förstärka något av dina ansiktsdrag? Fillers består av hyaluronsyra som finns naturligt i kr...

Permanent makeup hos Skönhetskliniken i Göteborg

fr. 2 000 kr Pris efter konsultation

Vi på Skönhetskliniken erbjuder mikropigmentering med stor erfarenhet och känsla för färg, form och skönhet. Vi har många färgpigment att vä...

Kamouflering av ärr hos Skönhetskliniken i Göteborg

fr. 2 000 kr Pris efter konsultation

Med hjälp av mikropigmentering kan vi på Skönhetskliniken kamouflera störande ärr. Metoden bygger på att tillföra ett hudnära pigment som gö...

Vårtgårdspigmentering hos Skönhetskliniken i Göteborg

fr. 2 000 kr Pris efter konsultation

På Skönhetskliniken erbjuder vi vårtgårdspigmentering för dig som genomgått en bröstreduktion och behöver en ny bröstvårta, eller för dig so...

Malin Andréasson Persson

09:56 - 05 mar, 2018

09:56 - 05 mar, 2018 skrev:

Perfekt!

09:54 - 05 mar, 2018 skrev:

Jag är nöjd med allt från mottagande till de behandlingar jag valt att göra. Professionell personal. Skulle aldrig gå någon annanstans.

09:51 - 05 mar, 2018 skrev:

Supernöjd, rekommenderar varmt. Bra omhändertagen, känner mig ordentligt informerad.

09:49 - 05 mar, 2018 skrev:

Världens bästa Skönhetssalong.

• Fråga ställd 16:06 03 dec 2018

Hej?
    Vill ha prisuppgift på tatuering av bryn, övre och undre eyeliner.

Skönhetskliniken svarar:

Hejsan Gunilla,

Bryn fr. 4500 kr och då ingår ett återbesök inom 6 månader. Övre och undre eyeliner fr. 4500 kr och återbesök ingår även där.

Klicka på länken och ta del av vår permanent makeup film: https://www.youtube.com/watch?v=nqbdXEdT1BI&t=32s

Du finner alla våra behandlingar samt priser på www.skonhetskliniken.se

Gör du behandlingarna på samma dag får du 10% rabatt.

Varmt välkommen,
    Malin

• Fråga ställd 17:11 25 aug 2018

Hej! Kan man göra 3D bryn och övre eyeliner tatuering vid samma tillfälle?

Skönhetskliniken svarar:

Ja. Du får dessutom 10% rabatt om du gör det vid samma tillfälle. Varmt välkommen!