Stampgatan 14, Göteborg

Bedömning av akne

Diagnostiskt Centrum Hud - din hudmottagning i Göteborg!

Välkommen till Diagnostiskt Centrum Hud! Vi är en privat mottagning som kan hjälpa dig med alla typer av hudåkommor. Hos oss arbetar hudläkare som har lång erfarenhet och bred kompetens. Vi kan både undersöka och behandla olika hudförändringar, och har ett särskilt intresse för misstänkta hudtumörer.

Vi tar emot privatbetalande patienter vilket innebär att du kan träffa hudläkare utan remiss. Det innebär kortare väntetid, men du står för kostnaden själv, inklusive provtagningar och behandlingar. Observera att du måste betala på plats, det finns ingen möjlighet till betalning via faktura. Uteblivna besök eller avbokning senare än 24 timmar innan bokad tid debiteras fullt pris.

Diagnostiskt Centrum Hud Göteborg behandlar dina hudbesvär

Oavsett hur stora eller små besvär du har, kan du vända dig till oss för att få hjälp med dina hudbesvär. Vi kan både utreda och behandla besvär som:

• Akne

• Lichen

• Vårtor

• Hudutslag

• Ärr

Välkommen att boka tid hos oss på Diagnostiskt Centrum Hud Göteborg!

Informationen uppdaterades 15:03 - 19 mar, 2024

12 maj, 2020

Har haft hudproblem runt mina ögon(torra ytor-eksem)och besökt vårdcentral flertalet ggr utan gott resultat.fick slutligen en remiss till DCH och äntligen ngn part part som kan ämnet.blev bemött med oerhörd stor ödmjukhet och kunskap och dessutom vilja att följa upp bekymmrem med intresse.i synnerhet Simone Kehler Rosenlund.vilken duktig och empatisk specialist,wow. Mycket nöjd och ödmjuk ✌️.

24 aug, 2017

Jag vill varmt rekommendera diagnostiskt centrum hud i Göteborg. För cirka 1 och ett halv år sedan fick jag det jag nu vet är psoriasis, jag fick utslag över hela kroppen. Jag ville knappt gå till skolan och tyckte att de va otroligt jobbigt att gå med händerna utan att ha dom i fickorna och kortarmade tröjor va inte att tänka på för att då syntes mina utslag över armarna, händerna. Jag började med att söka till olika vårdcentraler och olika andra hudkliniker utan minsta framgång , det kändes som dom var mera intresserade av att ta betalt än att försöka hjälpa mig med mina hudproblem. Fick höra om diagnostiskt centrum hud och där kändes det från allra första intrycket som att dom brydde sig där. Dom ville att patienten skulle bli bra inte ta patientens pengar. Finns bara en sak jag ångrar , det var att jag inte sökte dit direkt

7 jul, 2017

Fick inte hjälp utav vårdcentralen av min acne jag hade på grund av hormoner och kontaktade då diagnotistiskt centrum hud. Hade nästan gett upp hoppet efter mer än 3 år av mycket dålig hy men efter mitt besök blev min hud bättre och bättre och efter bara några månader var min hy helt slät. Nu 1,5 år senare har jag inte fått en enda finne och min hy har aldrig varit bättre. Är otroligt tacksam.

16 jun, 2017

Har efter flera års lidande med en fruktansvärd brännande känsla i hårbotten och stundtals även under fötterna äntligen fått hjälp hos Diagnostiskt Centrum Hud på Stampgatan 14 i Göteborg. Jag har tidigare sökt hjälp både på vårdcentralen och hos privata Hudkliniker utan att få en diagnos. Jag är så glad, lättad och tacksam över att ha blivit av med min smärta och känner att jag vill dela med mig, kanske till någon som lider av samma som jag gjorde innan jag fick hjälp.

19 apr, 2017

Kan verkligen rekommenderas ! Efter att ha varit hos annan hudläkare 2016 ville jag ha en nytt utlåtande av annan hudläkare. Jag fick en tid omedelbart, blev snabbt bedömd med de besvär jag uppvisade och en vecka senare fick jag vederbörlig behandling! Utlåtandet var dessutom professionellt rätt = Psoriasis och aktiniska keratoser, absolut inte "mjällrelaterad" med mjällbehandling som jag hade fått tidigare, utan fick jag fotodynamisk terapi istället. En väldigt stor skillnad på utlåtandena! Dessutom trevligt bemötande från all personal i reception, samt verkligt stor empati från både läkare och sjuksköterskor !! Största förtroende ! Skall tillbaka för fler proffsiga behandlingar på denna fantastiska klinik ! Inte så skönt precis, men nödvändigt. Med dessa positiva människor blir det lindrigare, för att inte säga roligt !

Lunchstängt mellan kl 12-13

031 - 700 0# ## Visa nummer