Capio Lundby Närsjukhus, Hisingen

Göteborg

Capio Lundby Närsjukhus är ett specialistsjukhus med ambitionen att bedriva vård med hög medicinsk kvalitet och personligt omhändertagande. Genom samlad kompetens, tillgänglighet och kontinuitet får du som patient resurseffektiv vård på rätt nivå.

Alla våra enheter har ett utbud av Vårdguidens e-tjänster. Läs mer och logga in på:

Gynekologienheten, Capio Lundby Närsjukhus

Sjukgymnastikenheten, Capio Lundby Närsjukhus

Urologienheten, Capio Lundby Närsjukhus

Ögonenheten, Capio Lundby Närsjukhus

Öron-Näsa-Halsenheten, Capio Lundby Närsjukhus

Här finns även en operationsenhet med tillhörande vårdavdelning.

Läs mer på vår hemsida.

Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon Ej angivet Växelnummer031 - 65 70 00
Wieselgrensplatsen 2A 417 17 Göteborg - visa på karta

• Måndag - Fredag 07:00 - 16:00 Helgfri vardag
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 Växel

Egenremiss accepteras, se aktuell specialitet på vår hemsida.

Audionom, Diabetesvård, Dialysverksamhet, Endokrinologi, Endoskopiverksamhet, Foniatri, Gynekolog, Internmedicin, Kardiologi, Kirurgi, Medicinsk njursjukvård, Ortoped, Psykiatri, vuxna, Psykiatriker, Psykoterapeut, Specialistsjukvård, Sömnproblem, Sömnutredningsverksamhet, Urolog, Ögonsjukvård, Öron Näsa Hals

Vägbeskrivning

Beräknad reslängd

Till toppen

Vårdcentral i fickan

Logga - Min Doktor

Träffa en läkare när och var du vill

Vården.se i samarbete med Min Doktor.

Hälsokontroller på nätet

Werlabs

Hälsokontroll via blodanalys

Werlabs erbjuder hälsoanalyser via blodprov som du enkelt beställer på nätet. Dina värden och resultat sparas i en onlinejournal som du kan använda för att följa dina värden över tid. Det gör att du tidigt kan fånga upp eventuell ohälsa.

Vården.se i samarbete med Werlabs.

Tandtrådsskola med Plackers

Tandtrådsskola med Plackers

Kom igång!

Vården.se i samarbete med Plackers.

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Trappa ner rökningen för ett hållbart resultat

För att lättare lyckas med ett liv utan cigaretter och nikotinberoende behövs en välplanerad trappa-ner-strategi. Tillsammans med Nicotinell ger vi dig tips på hur du får ett nikotinfritt liv.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Vårdgivare i närheten

Öron Näsa Hals Göteborg