Capio Lundby Närsjukhus, Hisingen

Göteborg

Capio Lundby Närsjukhus är ett specialistsjukhus med ambitionen att bedriva vård med hög medicinsk kvalitet och personligt omhändertagande. Genom samlad kompetens, tillgänglighet och kontinuitet får du som patient resurseffektiv vård på rätt nivå.

Alla våra specialistenheter har ett utbud av Vårdguidens e-tjänster. Du kan läsa mer och logga in via länkarna nedan.

Vi har även en operationsenhet med tillhörande vårdavdelning. Läs mer på vår hemsida.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. doktor24 - Läkare i din mobil och dator, dygnet runt

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt!

Hos doktor24 kan du träffa en läkare online genom chatt eller videosamtal, dygnet runt alla dagar i veckan. Våra läkare har lång erfarenhet inom allmänmedicin och sjukvård och kan hjälpa dig med rådgivning, diagnos, recept eller intyg. Om du behöver träffa en läkare fysiskt kan du boka en tid på en vårdcentral direkt i appen.

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon Ej angivet Växelnummer 031 - 65 70 00
Wieselgrensplatsen 2A 417 17 Göteborg - visa på karta

• Måndag - Fredag 07:00 - 16:00 Helgfri vardag
  • Måndag - Fredag 08:00 - 17:00 Växel

Ja, du behöver remiss från vårdcentral eller annan vårdinstans. Du kan även skriva en egenremiss, finns nu som e-tjänst.

Audionom, Diabetesvård, Dialysverksamhet, Endokrinologi, Endoskopiverksamhet, Foniatri, Gynekolog, Internmedicin, Kardiologi, Kirurgi, Medicinsk njursjukvård, Ortoped, Psykiatri, vuxna, Psykiatriker, Psykoterapeut, Specialistsjukvård, Sömnproblem, Sömnutredningsverksamhet, Urolog, Ögonsjukvård, Öron Näsa Hals