Öppet måndag från 08:30

Allmäntandvård, tandimplantat och protetik

Informationen uppdaterades 17:21 - 15 feb, 2021

5 / 5

7 dec, 2017 Jasminka skrev:

Jag är ny kund hos Andreas ,fick väldig bra info och vård jag behövde. jag upplevde honom som kunnig, engagerad och tog sig god tid för mig. Vill lämna mina bästa rekommendationer.

12 apr, 2017 Tim skrev:

Problem med rotfylld tuggtand som spruckit. Den drogs ut och ersattes med ett implantat och en porslinstand. Det blev väldigt bra och jag är mycket nöjd med resultatet.

6 okt, 2016 Yvonne skrev:

2 aug, 2016 Tage skrev:

Jag är mycket nöjd. Mina.tänder är inte de bästa då jag slarvat med tandborstningen i yngre dar. Jag beökte Andreas första gången för flera år sedan. Nu tre år senare har jag fått tillbaka fina tänder utan problem. Han är en mycket bra och lyhörd tandläkare och har mina bästa rekommendationer.

25 maj, 2016 roland skrev:

Måndag - Tisdag : 08:30 - 16:00