Arbetsterapi Andersberg Din hälsocentral

Om Arbetsterapi Andersberg Din hälsocentral

Arbetsterapeut på Handrehabiliteringen finns i Valbo Din Hälsocentral, Bäckvägen 5, och nås via telefon 026-155412. Telefontid 11.00-12.00. Kontakta handrehabiliteringen om du har handproblem pga sjukdom, skada, överbelastning eller av okänd anledning. Kanske har du svullnad och domningar i händerna, värk i tummen när du skriver, handledssmärta vid datorarbete eller saknar kraft att öppna burkar. Vi hjälper också dig som tidigare har skadat handen och har svårt att komma igång.$Akuta symtom hänvisas till rådgivningen på Din hälsocentral eller sjukvårdsrådgivningen 1177. $Arbetsterapeuter i primärvården bedömer aktivitetsförmågan och skapar förutsättningar för patienten att utföra vardagsnära aktiviteter så optimalt och självständigt som möjligt i förhållande till förutsättningarna hos patienten och i omgivningen.

Vinddraget 18,802 77 Gävle - visa på karta
Arbetsterapeut