Andersberg Din hälsocentral

Om Andersberg Din hälsocentral

Andersberg Din hälsocentral vill erbjuda dig en trygg vård när du behöver det. Vi strävar efter kontinuitet, trygghet och kvalitet. Alla de offentligt drivna hälsocentralerna i Gävle kommun samarbetar. Om du behöver vård med något specifikt som inte finns här får du den hjälpen på annat håll.$$Hälsocentralens team består av:

Lista dig hos Andersberg Din hälsocentral

Vinddraget 18,802 77 Gävle - visa på karta
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral

Andersberg Din hälsocentral

13:40 - 16 jan, 2017 skrev:

Värdelöst att försöka få en tid, och att det inte går att lämna telefonnummer om man önskar bli uppringd!

3,0

11:48 - 18 jan, 2016