3.83
Öppet, idag till 17:00

Valbo Din hälsocentral

Bäckvägen 5,818 31 Valbo

Valbo Din hälsocentral

Har du frågor eller får problem med din hälsa är du välkommen att kontakta hälsocentralen. Här kan du få tips och råd. Om du behöver träffa till exempel läkare, sjuksköterska eller fysioterapeut hjälper vi dig. Du kan också få psykosocial hjälp eller stöd för att göra livsstilsförändringar. Om du behöver hälso- och sjukvård som inte hälsocentralen kan erbjuda får du hjälp att komma vidare.

Använd gärna e-tjänsterna för att kontakta hälsocentralen.

Informationen uppdaterades 17:26 - 13 feb, 2021

3.83 / 5

11 feb, 2019 E..o skrev:

Läkaren som jag träffade var mycket bra.Kände mig trodd och väl mottagen även andra besöket.Tack för god vård👍

8 sep, 2016 A-K skrev:

10 veckor från kontakt hos läkare på HC till att remissen landar på rätt avdelning på Länssjukhuset. Skrämmande inkompetens! Men jag läser nu att mitt omdöme troligen kommer att rensas bort då det innehåller mindre positiv information. Hur var det nu med yttrandefriheten i vårt land?

11 jun, 2015 Eva skrev: