4.75
Öppet i morgon från 07:15

Strömsbro Din hälsocentral

Gamla Bönavägen 19,806 46 Gävle

Strömsbro Din hälsocentral

Har du frågor eller får problem med din hälsa är du välkommen att kontakta hälsocentralen. Här kan du få tips och råd. Om du behöver träffa till exempel läkare, sjuksköterska eller fysioterapeut hjälper vi dig. Du kan också få psykosocial hjälp eller stöd för att göra livsstilsförändringar. Om du behöver hälso- och sjukvård som inte hälsocentralen kan erbjuda får du hjälp att komma vidare.

Använd gärna e-tjänsterna för att kontakta hälsocentralen.

Informationen uppdaterades 17:25 - 13 feb, 2021

4.75 / 5

1 mar, 2018 Astrid skrev:

Jag är väldigt nöjd med Strömsbro hälsocentral- Trevlig personal och lätt att få tid.

30 aug, 2017 Bengt skrev:

Allt är perfekt i Strömsbro!

3 okt, 2016 Ann skrev:

Alla har varit helt suveräna i mitt fall. Men personalen på labb är fruktansvärt otrevliga och snäsiga och ovilliga. Mycket tråkigt. Varför inte dropp in tid??

24 jun, 2014 Daniel skrev:

Anja Tickanen och alla sjuksystrar har varit helt suveräna så högsta betyg till samtliga. Mvh en glad kille med cancer