Sätra Din hälsocentral

Gävle

Sätra Din Hälsocentral, goda bussförbindelser med busshållplats i nära anslutning till hälsocentralen.

Apotek finns i närområdet.

Lista dig hos Sätra Din hälsocentral

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

ANNONS. doktor24 - Läkare i din mobil och dator, dygnet runt

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt!

Hos doktor24 kan du träffa en läkare online genom chatt eller videosamtal, dygnet runt alla dagar i veckan. Våra läkare har lång erfarenhet inom allmänmedicin och sjukvård och kan hjälpa dig med rådgivning, diagnos, recept eller intyg. Om du behöver träffa en läkare fysiskt kan du boka en tid på en vårdcentral direkt i appen.

Telefon 026 - 15 77 77 Växelnummer 026 - 15 40 00
Norrbågen 32 806 31 Gävle - visa på karta

Nej

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

3,5

• 11:29 - 16 apr, 2018 skrev:

Tack för gott mottagande och god bedömning

• 08:14 - 26 maj, 2017 skrev:

Jag blev hundbiten av en okänd hund i måndags och förstod att jag behövde träffa en läkare och även få en stelkramsspruta.
    Jag gick då in i receptionen stressadoch med gråten i halsen.
    Jag fick direkt svar från kvitton i rec att de skulle hjälpa mig. Efter bara någon minut så fick jag träffa en sjuksyster som och läkare som tittade på såret samt gav mig en stelkrampsspruta.
    Fantastiskt bemötande av alla inblandade!

/Elisabeth Wike

• 10:43 - 16 feb, 2017 skrev:

De är väldigt dåliga på att höra av sig som de lovat. När /OM man får kontakt hänvisas man hit och dit och sen måste man ringa på nytt, då de ej kan ta ett meddelande. Inget man orkar med att göra när man mår dåligt :-(. Ytterst besviken.

1,5

• 09:13 - 03 okt, 2016 skrev:

Ringde och bokade tid åt min son de skulle ringa 8,20 ingen ringde varpå jag ringde igen då säger telesvararen att de skulle ringa kl 10,då har de plockat bort honom från telelistan ,inte första gången det händer så uruselt

1,0

• 17:36 - 13 sep, 2016 skrev:

Fick akuttid och skulle vara där 15.30 och sedan vänta tills dom hade tid för mig. Jag sa till i receptionen att jag var där och satte mig för att vänta. 16.58 valde jag att gå då hälsocentralen hade stängt. Under tiden jag väntade var det 1 person som pratade med mig. En doktor som irriterat frågade eftersom jag satt kvar där så sent. Fick absolut ingen information om ifall jag skulle fortsätta vänta eller gå därifrån. Tycker det är sjukt att patienterna ska sitta i väntrummet och inte ha någon aning om vad som händer och ingen reagerar på att man suttit i 1.5 timme utan någon hjälp och tillslut får man välja att gå själv när man är i stort sett ensam i lokalen. Bedrövligt.

2,5

• 04:31 - 25 mar, 2016 skrev:

Bra Mötande och uppföljning

• 12:52 - 18 feb, 2016

• 12:52 - 18 feb, 2016

• 15:28 - 25 nov, 2013 skrev:

Anmälningsproceduren kan dock förenklas. Vissa vill ha gratis rådgivning i luckan. Touchskärm är lösningen.