Sätra Din hälsocentral

Om Sätra Din hälsocentral

Varmt välkommen till Sätra Din hälsocentral. Här arbetar ett team av specialister för att ge dig och din familj en nära och trygg vård och ett gott bemötande. Förutom telefonrådgivning och tidsbokning via telefon kan du enkelt boka tid via 1177 Vårdguidens e-tjänst.$$Hälsocentralen har specialister i allmänmedicin med bred kompetens, distriktssköterskor med specialistkompetens inom diabetes och astma/KOL, arbetsterapeut, fysioterapeuter, erfarna undersköterskor på labb, dietist, psykosocialt team samt rehabkoordinator.$$Barnhälsovårdens sköterskor finns på familjecentralen tillsammans med socionom, barmorskor och öppen förskola. Hälsocentralen ligger i Sätra centrum med parkeringsmöjligheter och bussförbindelser.

Lista dig hos Sätra Din hälsocentral

Norrbågen 32,806 31 Gävle - visa på karta
Husläkare / vårdcentral

Sätra Din hälsocentral

3,5

11:29 - 16 apr, 2018 skrev:

Tack för gott mottagande och god bedömning

08:14 - 26 maj, 2017 skrev:

Jag blev hundbiten av en okänd hund i måndags och förstod att jag behövde träffa en läkare och även få en stelkramsspruta.
Jag gick då in i receptionen stressadoch med gråten i halsen.
Jag fick direkt svar från kvitton i rec att de skulle hjälpa mig. Efter bara någon minut så fick jag träffa en sjuksyster som och läkare som tittade på såret samt gav mig en stelkrampsspruta.
Fantastiskt bemötande av alla inblandade!

/Elisabeth Wike

10:43 - 16 feb, 2017 skrev:

De är väldigt dåliga på att höra av sig som de lovat. När /OM man får kontakt hänvisas man hit och dit och sen måste man ringa på nytt, då de ej kan ta ett meddelande. Inget man orkar med att göra när man mår dåligt :-(. Ytterst besviken.

1,5

09:13 - 03 okt, 2016 skrev:

Ringde och bokade tid åt min son de skulle ringa 8,20 ingen ringde varpå jag ringde igen då säger telesvararen att de skulle ringa kl 10,då har de plockat bort honom från telelistan ,inte första gången det händer så uruselt

1,0

17:36 - 13 sep, 2016 skrev:

Fick akuttid och skulle vara där 15.30 och sedan vänta tills dom hade tid för mig. Jag sa till i receptionen att jag var där och satte mig för att vänta. 16.58 valde jag att gå då hälsocentralen hade stängt. Under tiden jag väntade var det 1 person som pratade med mig. En doktor som irriterat frågade eftersom jag satt kvar där så sent. Fick absolut ingen information om ifall jag skulle fortsätta vänta eller gå därifrån. Tycker det är sjukt att patienterna ska sitta i väntrummet och inte ha någon aning om vad som händer och ingen reagerar på att man suttit i 1.5 timme utan någon hjälp och tillslut får man välja att gå själv när man är i stort sett ensam i lokalen. Bedrövligt.

2,5

04:31 - 25 mar, 2016 skrev:

Bra Mötande och uppföljning

12:52 - 18 feb, 2016

12:52 - 18 feb, 2016

15:28 - 25 nov, 2013 skrev:

Anmälningsproceduren kan dock förenklas. Vissa vill ha gratis rådgivning i luckan. Touchskärm är lösningen.