Amningsmottagning Gävle

Gävle

Amningsmottagningen är ett komplement till barnavårdcentralen. Hit kan du vända dig för att få hjälp och stöd vid eventuella amnings- och bröstproblem. Efter att du blivit utskriven från BB eller barnkliniken är barnavårdscentralen (BVC) ansvariga för det fortsatta amningsstödet och uppföljningen av barnets hälsa och tillväxt. I första hand hänvisar vi till Amningshjälpen www.gavleborg.amningshjalpen och 1177.se. Får du inte svar på dina frågor där är du välkommen att kontakta oss.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. doktor24 - Läkare i din mobil och dator, dygnet runt

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt!

Hos doktor24 kan du träffa en läkare online genom chatt eller videosamtal, dygnet runt alla dagar i veckan. Våra läkare har lång erfarenhet inom allmänmedicin och sjukvård och kan hjälpa dig med rådgivning, diagnos, recept eller intyg. Om du behöver träffa en läkare fysiskt kan du boka en tid på en vårdcentral direkt i appen.

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 026 - 15 53 85 Växelnummer 026 - 15 40 00