Amningsmottagning Gävle

Gävle

Amningsmottagningen är ett komplement till barnavårdcentralen. Hit kan du vända dig för att få hjälp och stöd vid eventuella amnings- och bröstproblem. Efter att du blivit utskriven från BB eller barnkliniken är barnavårdscentralen (BVC) ansvariga för det fortsatta amningsstödet och uppföljningen av barnets hälsa och tillväxt. I första hand hänvisar vi till Amningshjälpen www.gavleborg.amningshjalpen och 1177.se. Får du inte svar på dina frågor där är du välkommen att kontakta oss.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 026 - 15 53 85 Växelnummer 026 - 15 40 00