Kirurgavdelning 11 B Gävle

Gävle

Kirurgvårdavdelning för patienter med diagnoser inom övre gastro/enterologi, bröstcancerkirurgi och endokrinologi.

Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 026 - 15 43 10 Växelnummer026 - 15 40 00
Lasarettsvägen 1 801 88 Gävle - visa på karta

Vi är tacksamma om en och samma person håller kontakt med avdelningen. Bästa tiden för anhörig att ringa är efter kl. 11.00

Bröstmottagning, Dietist, Endokrin kirurgi, Gastroenterologisk kirurgi, Kirurgi, Mammografi, Rekonstruktivkirurgi, Specialistsjukvård, Överviktsvård, Övre gastroenterologisk kirurgi

Vägbeskrivning

Vi finns på Gävle Sjukhus hus 1 plan 11. Ingång via huvudentré och hiss till plan 11.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

Vårdcentral i fickan

Logga - Min Doktor

Träffa en läkare när och var du vill

Vården.se i samarbete med Min Doktor.

Hälsokontroller på nätet

Werlabs

Hälsokontroll via blodanalys

Werlabs erbjuder hälsoanalyser via blodprov som du enkelt beställer på nätet. Dina värden och resultat sparas i en onlinejournal som du kan använda för att följa dina värden över tid. Det gör att du tidigt kan fånga upp eventuell ohälsa.

Vården.se i samarbete med Werlabs.

Tandtrådsskola med Plackers

Tandtrådsskola med Plackers

Kom igång!

Vården.se i samarbete med Plackers.

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Trappa ner rökningen för ett hållbart resultat

För att lättare lyckas med ett liv utan cigaretter och nikotinberoende behövs en välplanerad trappa-ner-strategi. Tillsammans med Nicotinell ger vi dig tips på hur du får ett nikotinfritt liv.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Vårdgivare i närheten

Kirurgi Gävle

• Andersberg Din hälsocentral Värdelöst att försöka få en tid, och att det inte går att lämna telefonnummer om man önskar bli uppringd! - mikael
    • Naprapatlandslaget Malmö Västra Hamnen Mycket trevlig personal. Visar intresse för att försöka lösa problemen som man har. Försöker förstå bakomliggande faktorer och visar vad man... - Patrik Danielsson
    • Hälsomedicinskt Center i Landskrona Hur ringer man dit när samtalstiderna varit slut i flera månader? Bedrövligt! - Sara
    • KMC Fysioterapi Katia är extremt kunnig och har varit till mycket stor hjälp vid mina olika skador. Rekommenderar denna mottagning varmt till alla. - Cajsa Pettersson
    • Vårdcentral Vansbro Den bästa vårdcentral man varit på.. trevligt bemötande och omsorg.. Tack!! - Bizzi Hammarlind