Kirurgavdelning 11 B Gävle

Gävle

Kirurgvårdavdelning för patienter med diagnoser inom övre gastro/enterologi, bröstcancerkirurgi och endokrinologi.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. doktor24 - Läkare i din mobil och dator, dygnet runt

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt!

Hos doktor24 kan du träffa en läkare online genom chatt eller videosamtal, dygnet runt alla dagar i veckan. Våra läkare har lång erfarenhet inom allmänmedicin och sjukvård och kan hjälpa dig med rådgivning, diagnos, recept eller intyg. Om du behöver träffa en läkare fysiskt kan du boka en tid på en vårdcentral direkt i appen.

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 026 - 15 43 10 Växelnummer 026 - 15 40 00
Lasarettsvägen 1 801 88 Gävle - visa på karta

• Måndag - Söndag 15:00 - 19:00

Vi är tacksamma om en och samma person håller kontakt med avdelningen. Bästa tiden för anhörig att ringa är efter kl. 11.00

Bröstmottagning, Dietist, Endokrin kirurgi, Gastroenterologisk kirurgi, Kirurgi, Mammografi, Rekonstruktivkirurgi, Specialistsjukvård, Överviktsvård, Övre gastroenterologisk kirurgi