Hedesunda Färnebo Din hälsocentral

Om Hedesunda Färnebo Din hälsocentral

Hedesunda/Färnebo Hälsocentral är en mindre enhet i lantlig miljö, belägen c:a 3,5 mil söder om Gävle. Bra bussförbindelser finns. Vår HC har upptagningsområde kring nedre Dalälven och omges av vacker natur.$Vi som jobbar på Hedesunda/Färnebo HC arbetar patientfokuserat och strävar efter att ge invånarna en god och tillgänglig vård. Trivsel och god arbetsmiljö står högt på vår agenda för att främja uppskattade resultat av våra insatser. $Vi har läkare med dubbel specialistkompetens i allmänmedicin och geriatrik. $Distriktssköterskor med lång erfarenhet, sköterskor med specialistkompetens i diabetes, astma/kol-sjukdomar samt inkontinenssköterska. $Provtagning utförs av erfarna undersköterskor på lab. Provtagning för fastande pat kl 8.00-9.30 samt icke fastande pat och PK mellan kl 10.30-11.30. Ingen tidsbokning.$Här erbjuder vi råd om kost, motion, tobak och alkohol om du önskar. $BVC och föräldragrupper.$Psykosocialt team och dietist.$Sjukgymnastik och arbetsterapi med engagerad och kompetent personal.

Lista dig hos Hedesunda Färnebo Din hälsocentral

0291 - 105 00 Växelnummer
Norra Stiftelsevägen 4,818 45 Hedesunda - visa på karta

Hedesunda Färnebo Din hälsocentral

4,1

11:56 - 02 apr, 2019 skrev:

Var här för första gången. Fick ny medicin
som funkade perfekt.inte helt smärtfri men
nästan. Är så tacksam.🌹

09:41 - 20 jan, 2016 skrev:

Fick trevligt bemötande men tyvärr är inte besvären väck. Behöver hjälp med grunden för problemet inte bara ta bort symptom.. :)

4,2