Hedesunda Färnebo Din hälsocentral

Om Hedesunda Färnebo Din hälsocentral

Har du frågor eller får problem med din hälsa är du välkommen att kontakta hälsocentralen. Här kan du få tips och råd. Om du behöver träffa till exempel läkare, sjuksköterska eller fysioterapeut hjälper vi dig. Du kan också få psykosocial hjälp eller stöd för att göra livsstilsförändringar. Om du behöver hälso- och sjukvård som inte hälsocentralen kan erbjuda får du hjälp att komma vidare.$$Använd gärna e-tjänsterna för att kontakta hälsocentralen.

Lista dig hos Hedesunda Färnebo Din hälsocentral

Norra Stiftelsevägen 4,818 45 Hedesunda - visa på karta

Hedesunda Färnebo Din hälsocentral

15:42 - 03 jul, 2019 skrev:

Känner mig sedd och hörd

12:58 - 07 jun, 2019 skrev:

😃👍🏼

11:56 - 02 apr, 2019 skrev:

Var här för första gången. Fick ny medicin
som funkade perfekt.inte helt smärtfri men
nästan. Är så tacksam.🌹

09:41 - 20 jan, 2016 skrev:

Fick trevligt bemötande men tyvärr är inte besvären väck. Behöver hjälp med grunden för problemet inte bara ta bort symptom.. :)

4,2