Specialisttandvård Tandregleringen Gällivare

Om Specialisttandvård Tandregleringen Gällivare

Tandreglering utförs för att rätta till felställda tänder och skapa välfungerande bett hos barn, ungdomar och vuxna. Den övervägande delen av tandreglering utförs på barn och ungdomar. Vi behandlar patienterna efter remiss från deras ordinarie tandläkare. Vårt upptagningsområde omfattar Gällivare, Kiruna, Jokkmokk och Pajala kommuner. Vi besöker samtliga tandvårdskliniker inom upptagningsområdet två gånger årligen för konsultationer.

0970 - 190 96 Växelnummer
Lasarettsgatan 68, 982 34 Gällivare - visa på karta
Specialisttandvården tar emot patienter efter remiss.