Psykiatrin Gällivare sjukhus

Gällivare

Psykiatriska mottagningen är en mottagning

för bokade läkarbesök. Har du kontakt med oss sedan tidigare vänder du dej i första hand till din kontaktperson via telefon 0970-193 96.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0970 - 193 96 Växelnummer 0970 - 190 00
Källgatan 14 - visa på karta

Ålder: Vi tar emot patienter som är 18 och äldre.

Akutsjukvård, Akutverksamhet vid sjukhus, vuxenpsykiatri, Allmänpsykiatri, vuxna, Psykiatri, vuxna, Psykiatriker, Psykisk hälsa