BUP-mottagning Frölunda, Västra Frölunda

Om BUP-mottagning Frölunda, Västra Frölunda

BUP-mottagningen Frölunda är en distriktsbaserad barn- och ungdomspsykiatrisk mottagning med upptagningsområden; Västra Frölunda, Askim, Högsbo, Tynnered, Älvsborg samt södra skärgården.
Utredning och behandling av barn och ungdomar med psykiska problem. Åldersgrupp 0-18 år.
Remiss krävs ej. Ingen avgift.
På mottagningen arbetar barnpsykiater, psykologer, socionomer, sjuksköterska, läkarsekreterare och ekonomibiträde.

Frölunda Torg, 421 44, Västra Frölunda, OBS! Postadressen se nedan visa fler kontaktuppgifter - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 08:00 - 09:30
  • Torsdag - Fredag 08:00 - 09:30