Ortopedimottagning, Västra Frölunda

Om Ortopedimottagning, Västra Frölunda

På Ortopedmottagningen arbetar vi med diagnostik och behandling av skador (ej akuta) och sjukdomar i axel, armbåge, handled/hand, höft, knä och fotled/fot. Handläggningen sker i tätt samarbete med röntgenavdelningen och sjukgymnastikenheten. Ortopedmottagningens operationsverksamhet innefattar basal och avancerad artroskopisk kirurgi i axel, armbåge, höft, knä och fotled. Basal och avancerad hand- och fotkirurgi.
För att komma till oss behöver du en remiss från din vårdcentral eller annan läkare alternativt en egenremiss. Vi tar ej emot akuta besök.

Marconigatan 31, 421 44, Västra Frölunda - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt Dygnet runt