Närhälsan Frölunda barn- och ungdomsmedicinsk mottagning, Västra Frölunda

Om Närhälsan Frölunda barn- och ungdomsmedicinsk mottagning, Västra Frölunda

Välkommen till Barn- och Ungdomsmedicin Frölunda. På vår mottagning arbetar barnläkare, barnsjuksköterskor, medicinska sekreterare, psykolog samt dietist. Vi tar emot barn upp till 18 år. Vi har ingen drop in verksamhet och akuta besök prioriteras för barn som kräver specialistläkarkompetens.
Rådgivning och tidsbokning sker hos våra barnsjuksköterskor på telefonnummer: 031-7479360.

Topasgatan 59, 421 48, Västra Frölunda, 1:a våningen - visa på karta
  • Onsdag - Fredag 08:00 - 15:00