Meliva Barnmorskemottagning Ekeby, Uppsala

Meliva Barnmorskemottagning Ekeby

, Uppsala

Ekeby bruk 2L, Uppsala, 75263 Uppsala

På Meliva barnmorskemottagning Ekeby erbjuder vi graviditetsövervakning, preventivmedelsrådgivning och gynekologisk cellprovstagning. Vi arbetar även förebyggande för att minska antalet sexuellt överförbara sjukdomar. Vi kan hjälpa till med bland annat: - Mödrahälsovård - Graviditetsövervakning - Preventivmedelsrådgivning - Gynekologisk cellprovtagning - Provtagning för sexuellt överförbara sjukdomar - Förebyggande arbete för familjeplanering och en frisk reproduktiv hälsa Våra leg. Barnmorskor har lång och gedigen erfarenhet. De kommer samarbeta med resten av Hälsoteamet för att ge högkvalitativ vård och bra kontinuitet till alla våra patienter. Barnmorskemottagning brukar förkortas BMM och kallades tidigare Mödravårdscentral, MVC. Du behöver ingen remiss eller vara listad för att komma till oss.
Ta bilen. bussen, cykla eller gå till oss: Vi har åtta egna avgiftsfria parkeringsplatser för våra gäster varav fyra är utanför vår entré. En av dessa är reserverade för handikappfordon. De resterande fyra parkeringsplatser är nummer 50, 51, 52 och 53. Cirka 50 meter från vår entré finns ett hundratal avgiftsbelagda parkeringsplatser. Buss nr 6 och 30 stannar alldeles intill.

Informationen uppdaterades 10:07 - 6 okt, 2023

Barnmorskemottagning