Närhälsan Floda barnavårdscentral, Floda

Om Närhälsan Floda barnavårdscentral, Floda

Till oss kan du vända dig med frågor om ditt barns hälsa och utveckling. Vi arbetar med förebyggande hälsovård och erbjuder stöd och information om t ex amning, kost, vaccinationer, sömnproblem, språkutveckling, uppfostran, egenvård och förebyggande olycksfall. Vi samarbetar bland annat med förskola, logoped, dietist och kommunens socialtjänst.

Rurik Holms väg 10A, 448 30, Floda - visa på karta
Undvik parfym och liknande av hänsyn till allergiker som besöker oss.