Närhälsan Floda vårdcentral, Floda

Om Närhälsan Floda vårdcentral, Floda

Välkommen till oss! Vi erbjuder läkarmottagning med specialister i allmänmedicin, förstärkt med ambitiösa utbildningsdoktorer, distriktsköterskemottagning med specialistutbildade sjuksköterskor inom diabetes, inkontinens, sårvård och astma-KOL, samtalsmottagning och laboratorium. Verksamhetschef Malin Bomberg.

Besök vår hemsida: klicka på 'Mottagningens
webbplats' nedan eller skriv in www.vgregion.se/VardcentralenFloda i din webb-läsare.

Lista dig hos Närhälsan Floda vårdcentral, Floda

Rurik Holms väg 10A, 448 30, Floda - visa på karta
  • Tisdag - Fredag 08:00 - 16:30
Undvik parfym och liknande av hänsyn till allergiker som besöker oss.
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral