Endokrin- och diabetesmottagningen, Uppsala

Om Endokrin- och diabetesmottagningen, Uppsala

Endokrin- och diabetesmottagningen vänder sig till patienter med olika hormonrubbnings- och ämnesomsättningssjukdomar. De vanligaste sjukdomarna är diabetes och olika sköldkörtelsjukdomar.

Akademiska sjukhuset Ing 40 - visa på karta
Remiss från vårdgivare alternativt "egenvårdsremiss" krävs.
Ej angivet
Diabetesvård, Endokrinologi

Endokrin- och diabetesmottagningen, Uppsala

1,2

18:25 - 23 feb, 2019 skrev:

Trevlig provtagningspersonal men dålig kommunikation och bristande effektivitet. Personalbrist som tyvärr märks väldigt tydligt, speciellt bristen på läkare.

1,2