Akutmottagningen, Uppsala

Om Akutmottagningen, Uppsala

Vi tar emot dig med akut sjukdom eller skada. Du måste vara över 15 år för att komma till oss med buk, skall-och skelettskada eller över 18 år om det är ett akut medicinskt tillstånd.

Ej angivet Växelnummer
Akademiska sjukhuset, Ingång 60, bv - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
Akutverksamhet vid sjukhus, internmedicin, Akutverksamhet vid sjukhus, kardiologi, Akutverksamhet vid sjukhus, kirurgi, Akutverksamhet vid sjukhus, ortopedi, Akutverksamhet vid sjukhus, specialiserad vård