Neurokirurgavdelning 85 E

Om Neurokirurgavdelning 85 E

Vår huvudsakliga verksamhet omfattar omhändertagande av patienter före och efter en operation i huvudet eller ryggen.

Akademiska sjukhuset, Ingång 85, 5 tr - visa på karta

Neurokirurgavdelning 85 E

4,6

07:55 - 29 apr, 2016

13:24 - 18 mar, 2016 skrev:

Har inte varit med om något trevligare personal och bemötande som jag fick under min vistelsetid på denna avd. Mycket trevlig personal och bemötande gjorde att jag helst inte ville åka där ifrån.

4,2