Käkkirurgiska sjukvårdsmottagningen, Uppsala

Om Käkkirurgiska sjukvårdsmottagningen, Uppsala

Välkommen till käkkirurgiska avdelningen vid Akademiska sjukhuset.

Med stor kunskap, erfarenhet och kompetens ser vi till att patienten får bästa vård. Vi vill verka för en patientfokuserad, högkvalitativ vård inom vårt kompetensområde.

Vi som tar hand om dig är käkkirurger, käkortopeder, sjukhustandläkare, tandhygienist, sjuksköterskor och specialisttandsköterskor.

Akademiska sjukhuset, Ingång 79, sv - visa på karta
Remiss via tandläkare, husläkare eller annan inremitterande enhet.
Akutverksamhet vid sjukhus, käkkirurgi, Käkkirurgi/Oral kirurgi