Charlotta Marhold psykologkonsult

Om Charlotta Marhold psykologkonsult

Som psykoterapeut är min inriktning Kognitiv beteendeterapi: Jag tar emot alla typer av ångeststörningar som t ex social fobi, paniksyndrom, agorafobi, specifik forbi, generellt ångestsyndrom och posttraumatiskt stresssyndrom. Jag tar även emot olika typer av depressioner, muskuloskeletal smärta och relationsproblematik. Min huvudsakliga målgrupp är vuxna men jag tar även emot ungdomar. Jag bedriver enbart kognitiv beteendeterapi och håller mig kontinuerligt uppdaterad om forskingsläget för att terapin ska bli så evidensbaserad som möjligt.

Trädgårdsgatan 5A, 753 09 Uppsala - visa på karta
Remiss från psykiatrin krävs. Se även gärna LULs hemsida.
Psykoterapeut, Psykoterapi, barn och ungdom