Rehabcentrum i Uppsala

Om Rehabcentrum i Uppsala

Rehabiliteringsmottagning.

Sjukgymnastik med inriktning på ortopedisk manuell terapi, Mc Kenzie, individuellt anpassad träning, akupunktur, dry needling, laser, ultraljudsscanning och fokuserad stötvågsbehandling. En samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier såsom samtalsterapeut och certifierad massör.

Det gör att vi kan erbjuda dig ett professionellt omhändertagande och bemötande.

S:t Olofsgatan 18, Uppsala - visa på karta
Sjukgymnast