Akutsjukvårdens intermediärvårdsavdelning 35 C, Uppsala

Om Akutsjukvårdens intermediärvårdsavdelning 35 C, Uppsala

Här vårdas patienter som är för sjuka för att vårdas på vanlig avdelning men som inte behöver intensivvård. Här finns hög övervakning och avancerad behandling med andningsunderstöd och läkemedel

Akademiska sjukhuset, Ingång 35, bv - visa på karta
  • Måndag - Söndag 11:00 - 20:00
Akutverksamhet vid sjukhus, infektion, Akutverksamhet vid sjukhus, internmedicin, Akutverksamhet vid sjukhus, kardiologi, Akutverksamhet vid sjukhus, kirurgi, Akutverksamhet vid sjukhus, neurologi, Akutverksamhet vid sjukhus, ortopedi, Akutverksamhet vid sjukhus, specialiserad vård, Akutverksamhet vid sjukhus, ögonsjukvård, Akutverksamhet vid sjukhus, öron-, näs- och halssjukvård