Ungdomsmottagningen Filipstad

Om Ungdomsmottagningen Filipstad

Till oss kan du vända dig med frågor om till exempel oro, mobbing, kärlek, skolan, kompisar, sex och samlevnad, familjen, preventivmedel, droger, alkohol och graviditet.
På mottagningen finns barnmorskor,
kurator och allmänläkare. Mottagningen är till för dig, från tonåring upp till och med att du blir 23 år.
Vi har tystnadsplikt och är till för dig.
Ungdomsmottagningen är öppen torsdagar 14.00-17.00. Tid till barnmorska eller kurator bokas online på www.bokadirekt.se eller ¨på telefon 0590-188 12.

Vikhyttegatan 14, Filipstad - visa på karta
Ungdomsmottagning