Aktiv fysioterapi södra, Farsta

Farsta, Stockholm

Vi har individuellt anpassad träning och behandling.
Manuell mobilisering enligt OMT, OMI, MDT/Mc Kenzie.
Stötvåg, akupunktur, tens, yrselbehandling.
Patientskolor
BOA-artrosskola, smärtskola, stavgångsskola.
Gruppaktiviteter; bålstabilitet, musik och balans, bassäng, medicinsk yoga, mindfulness, ergonomisk rådgivning m.m.

Handikappanpassade lokaler och fri parkering i 2 timmar.

Välkomna att beställa tid via 1177 eller tele 08-7146438 vi träffas säkrast mellan 10.30-11.00, övrig tid går det bra att lämna meddelande så ringer vi upp.

Välkomna att boka tid på vår specialistmottagning.
Vi har 13 Leg. fysioterapeuter som är specialister.
Ingen remiss behövs och frikort gäller.

Våra specialiteter är inom:
Fysisk aktivitet/idrottsmedicin. Reumatologi. Smärta/smärtrehabilitering. Neurologi.

Vi arbetar med Muskel- skelett och leder som är överansträngda -överbelastade eller skadade. Idrott- och motionsskador. Pre- och postoperativ rehabilitering. Frakturer. Rygg- och nackbesvär. Lymfterapi. Graviditetsrelaterade besvär. Generell eller lokal smärta. Huvudvärk, migrän, tinnitus. Buksmärta vid IBS. Yrsel inkl. BPPV. MS. Stroke. Parkinsons sjukdom. Polyneuropati. Hjärntumör. ALS. Förvärvade hjärnskador och sjukdomar i i CNS.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 08 - 714 64 38
Mårbackagatan 31,FARSTA - visa på karta

Fysioterapeut, Neurologi, Sjukgymnast, Specialistsjukvård

3,8

• 15:27 - 10 aug, 2017 skrev:

Det bästa rehab jag träffat på i vårdsvängen. Lagom stort, med duktiga sjukgymnaster och väldigt vänlig och välkomnande atmosfär.Blir alltid på gott humör när jag kommer dit och det gör mig träningsmotverad.

3,8