Kiropraktor, Farsta

Farsta, Stockholm

Tidsbokning via internet sker genom Mina Vårdkontakter (inloggning uppe i högra hörnet). Efter inloggning: sök efter Farsta Rehab Södra.

Välkommen att kontakt oss. Ingen remiss krävs.

Hos oss på Farsta Rehab Södra träffar du erfaren och kompetent personal. Vi går igenom dina problem och tar tillsammans med dig fram en plan för din rehabilitering. Målet är att du ska komma tillbaka till en fungerande vardag och ett så aktivt liv som möjligt.

Kiropraktorn hjälper dig som har smärta från muskler, leder och nerver. Undersökningen sker med händerna. Den vanligaste behandlingstekniken en kiropraktor använder är kiropraktisk justering. Strechning, töjning och triggerpunktsbehandling används också.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 08 - 123 450 25