Gubbängstorget 114, Enskede

Tandläkarundersökning

Tandblekning

Videomöte med tandläkare - Folktandvården Online

Kostnadsfritt för barn och unga under 24 år, samt för vuxna med frisktandvårdsavtal. Övriga patienter: 400 kr.

Frisktandvård

Välkommen till Folktandvården Gubbängen!

Vår tandvårdsmottagning ligger i nyrenoverade lokaler på Gubbängstorget 114. Här får barn, ungdomar och vuxna hjälp med allt som rör tänder och munhälsa. Vi har också ett nära samarbete med Folktandvårdens specialister som gör att du alltid kan få tandvård för dina behov.

Vi på Folktandvården Gubbängen

På vår moderna tandvårdsklinik kan vi hjälpa dig med allt från en vanlig undersökning till mer avancerad tandvård. Hos oss arbetar vi både med förebyggande tandvård men hjälper också till om du har akuta problem.

Vi kan erbjuda nya vuxna kunder tid inom 3-8 veckor. Vuxna med akuta problem och barn tar vi emot så fort som möjligt.

Orolig för kostnaderna? Hos oss kan du få Frisktandvård - tandvård till ett fast pris.

Kontakta oss för att boka en tid!

Informationen uppdaterades 16:17 - 6 mar, 2024

14 feb, 2023

Hos tidigare tandläkare jag gått hos har jag känt att de bara har gjort det allra nödvändigaste och sedan struntat i det som inte varit lika akut. Hos er känner jag att ni tagit mina tänder och munhälsa på allvar och kollade allt och vart duktiga på att förklara läget. Känns supertryggt, tack bästa Ali för din kompetens och proffsighet!🙏🏻😃

2 mar, 2021

Varit på besök idag hos Tandhyginest Nana så trevligt och professionellt , lyhörd och har fina sätt att förklara och ge information Tack för fin besök vi ses snart

9 feb, 2021

Hej. Läkare bytas varannan månad. Ingen tar ansvar vad de gör. Kompetens hos tandläkare - noll. Mina känslor - där jobbar bara studenter som kommer på en praktikplats.

12 sep, 2018

Fin klinik och trevlig personal! Tack

Torsdag - Fredag:07:00 - 17:00
Jämna veckor lördag 09:00-14:00
Vi erbjuder ingen drop in. Ring oss eller boka din tid online.