Hjärtmottagning Falun

Hjärtmottagning Falun

, Falun

Falu lasarett

Den mesta av klinikens öppna vård sker sker på hjärtmottagningen. Där finns specialister inom flera områden t.ex. olika EKG-undersökningar, ultraljud, pacemakerinplantationer.

Informationen uppdaterades 15:26 - 10 dec, 2021

13 feb, 2024

21 dec, 2023

2 jul, 2021

Besökte mottagningen den 10/6. Träffade läkaren och orienteraren Magnus, som uppdaterade min pacemaker. Vill tacka honom, det känns lättare nu när jag sticker ut på min löprunda. Jag är så imponerad av den svenska sjukvården! All kred till Er.

22 jul, 2019

Jag vill tacka Christer Zedigh och hans kollegor,samt sköterskor och övrig personal på hjärtcentrum för att jag fått mitt liv tillbaka. Jag mår idag som i fornstora dagar och alla mina besvär av den kärlkramp är som bortblåst vilket gör att min livskvalité ökat med minst 200%. Jag har slutat med all kärlkrampsmedecin och jobbar hårt med kost och motion gör att vårda den tid jag fått kvar att leva på allra bäst sätt. Ett mycket varmt och stort TACK till alla goda och trevliga personal sim tålmodigt kämpar på med att göra livet lättare och höja vår livskvalité med ert arbete. Åter igen TACK.

25 jul, 2015

Inget ställe man uppsöker om man inte måste men hamnar du där är känns det bra. Trevlig och mycket professionell personal. Fick intrycket att miljön inte var sönderstressad.

Besöksadress

Falu lasarett