Barn- och ungdomsmedicinsk mottagning Falun

Falun

Specialistmottagningen erbjuder specialistvård för framför allt barn och ungdomar med kroniska sjukdomar i åldern 0-17 år, boende i hela Dalarna.

Mottagningen är en länsmottagning där barn och ungdomar remitteras från våra länsdelsmottagningar.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

Telefon 010 - 249 00 50 Växelnummer 023 - 49 00 00
Barn- och ungdomsmedicinsk mottagning, Falu lasarett - visa på karta

Doftfritt. Parfym, rakvatten och andra starka dofter kan vara besvärligt för en del. Undvik därför detta när du besöker oss. Du får endast röka på anvisade platser. Mobiltelefon får endast användas i blå zoner, vid osäkerhet fråga personalen. All personal har tystnadsplikt.

Remiss eller egen vårdbegäran.

Allergiutredningar, Allergologi, barn och ungdom, Barnsjukhus, Barnsjukvård, Blodsjukdom specialistläkarmottagning, Dietist, Fysioterapeut, Företagshälsovård, Kardiologi, barn och ungdom, Kirurgi, barn och ungdom, Klinisk fysiologi, barn och ungdom, Kuratorsverksamhet, Lekterapi, Medicin, barn och ungdom, Medicinsk njursjukvård, barn och ungdom, Neurologi, barn och ungdom, Onkologi, barn och ungdom, Psykisk hälsa, Psykolog, Sjukgymnast, Specialistsjukvård

• 06:00 - 05 jun, 2013 skrev:

personal, alltid ett trevligt bemötande och jag tycker att min dotter får bra vård/uppföljning!