Käkkirurgi Falun
dental care

Käkkirurgi Falun

, Falun

Falu lasarett, 79182

Käkkirurgisk behandling. Jour- och beredskapsverksamhet upprätthålls dygnet runt. Allvarligare tand- och käkskador som inträffat när kliniken är stängd på vardagar, kvällar och nattetid ring sjukvårdsupplysningen, tel. 1177. Vid allvarligare eller livshotande skador ring 112 eller kontakta närmaste akutmottagning.

Informationen uppdaterades 09:14 - 31 okt, 2022

Tandcentrum Karlstad
Tandblekning
Karlstad

18 mar, 2024

Gjorde ett implantat fredagen den 15/3 hos Lars Eriksson med personal . Var så nervös efter att ” människor” berättat hur hemskt det skulle vara . Jag blev så väl omhändertagen av tjejerna och alla var så lugnade . Allt gick så fort och gjorde inget ont . Ett helt fång med rosor till Lars Eriksson och hans två sköterskor som jag inte minns namnet på tyvärr .

7 maj, 2022

Supergullig personal med hjärtat på rätta stället. Tänk om man fick ett sådant fint och trevligt bemötande överallt inom vården.

6 apr, 2021

Ett lugnt vänligt bemötande utan jäkt, välkommenkänsla. Trevligt samspråk , information och sedan en utmärkt behandling. Inte upplevt några större komplikationer efter ingreppet utan bara lite stelhetskänsla i käken och lite ömmmande tandkött. Helt förståeligt. Mycket tacksam och nöjd. Mona

10 maj, 2019

Jag har genom åren varit mycket i kontakt med olika vårdenheter pga min hälsa. Har ofta behövt kämpa för att få rätt hjälp och för att man ska bli lyssnad på. Har känt mig otrygg i den svenska vården många gånger. På käkkirurgen i Falun däremot är ni helt fantastiska, och har alltid varit. Trevligt bemötande, rätt hjälp när man behöver den, samt att det går lätt att komma i kontakt med er vid frågor och funderingar. Har nyligen varit in till er igen för ytterligare en operation, och än en gång är jag helt förundrad över att det faktiskt finns sån god vård på vissa ställen. Ni är fantastiska<3 Tack för att ni finns! Ett stort fång rosor till er allihopa! Mvh Tessa

19 mar, 2019

Helnöjd!

Måndag - Onsdag:06:00 - 14:45

telefonsvarartjänst

Odontologisk radiologi, Akutverksamhet vid sjukhus, käkkirurgi