Trotzgatan 54D, Falun

Akupunktur

Massage

Välkommen till Naprapatlandslaget - världens största naprapatkedja!

Naprapatlandslaget Falun hittar du på Trotzgatan 54 D i Falun. Här träffar du kunniga naprapater som hjälper dig med alla tänkbara besvär från muskler och leder.

Historien bakom Naprapatlandslaget Falun

När Naprapatlandslagets grundare träffades på Scandinavian College Of Manual Medicine/Naprapathögskolan redan 1998, hade vi alla en gemensam dröm om att hjälpa människor bli friskare genom naprapati. Vi märkte att det saknades en stor aktör inom branschen, och därför startade vi Naprapatlandslaget. Idag är vi ett unikt gäng duktiga naprapater som tillsammans jobbar för vår vision: bäst på muskel- och ledbehandling!

Det här kan vi hjälpa dig med

Vi på Naprapatlandslaget Falun arbetar med olika metoder, bland annat manipulation, mobilisering, massage, stretching, triggerpunktsbehandling och akupunktur, och vi anpassar alltid behandlingen efter just dina behov. Hos oss kan du få behandling för besvär från muskler och leder, som till exempel:

• Ont i knät
  • Ont i ryggen
  • Diskbråck
  • Tennisarmbåge

Hitta till oss på Naprapatlandslaget Falun

Vår klinik ligger på Trotzgatan 54 D, med ingång från innergården. Det finns en gästparkering för dig som kör bil, och annars kan du enkelt ta dig till oss med buss till Östra skolan/Södra Mariegatan.

Varmt välkommen att boka tid hos Naprapatlandslaget Falun redan idag!

Informationen uppdaterades 10:24 - 17 mar, 2023