Annicas sjukgymnastik, Broddetorp

Om Annicas sjukgymnastik, Broddetorp

Annica Lifbom-Johansson
Leg. sjukgymnast med OMT-examen (Ortopedisk Manuell Terapi).
Behandling av smärt- och funktionsproblem i rygg, nacke, muskler och leder med rörelseanalys som grund. Manuell behandling av rörlighetsinskränkningar i leder, muskler, fascia/nerv. Smärtlindring med akupunktur. Återupprättande av god kroppskontroll och funktion.

Falköpingsvägen 12 C, 521 98, Broddetorp - visa på karta
  • Måndag - Onsdag 13:00 - 13:30