Närhälsan Stenstorp vårdcentral, Stenstorp

Om Närhälsan Stenstorp vårdcentral, Stenstorp

Här finns en mottagning med samlad kompetens av olika yrkeskategorier. Du kan förvänta dig ett professionellt omhändertagande och gott bemötande.
Vi har distriktsläkare, distriktssköterskor, barnhälsovård,laboratorium. Team-mottagningar för diabetes, astma/KOL, inkontinens och resevaccination. Psykisk hälsa/psykolog arbetar här.

Lista dig hos Närhälsan Stenstorp vårdcentral, Stenstorp

Storgatan 14 A, 521 60, Stenstorp - visa på karta
Tidsbeställd mottagning. Ingen tidsbeställning till laboratoriet som öppnar kl.07.30 varje vardag.
Husläkare / vårdcentral