Folktandvården Fagersta

Fagersta

Folktandvården finns inom alla kommuner i Västmanland och erbjuder tandvård till barn, ungdomar och vuxna.

Ditt behov är utgångspunkten för den tandvård vi erbjuder. Det innebär att du ska ha möjlighet till regelbunden undersökning och behandling av dina tänder.
Folktandvården erbjuder även Frisktandvård - fräscha tänder till fast pris!

Folktandvården har öppet året om.

Vid akuta fall helgdagar ring 021-17 49 67 kl.11.00-12.00 för tidsbokning.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0223 - 471 80 Växelnummer 021 - 17 30 00