Erikslunds hälsocentral

Om Erikslunds hälsocentral

Hos oss finner du olika yrkeskategorier under samma tak. Vi har god kompetens och lång erfarenhet inom olika områden vilket gör att vi kan ge dig ett professionellt omhändertagande och ett gott bemötande med hög kvalité. Utöver specialistläkare i allmänmedicin har vi distriktssköterskor, mottagningssköterskor, Waransköterska, diabetessköterska, astma/KOL-sköterska, distriktssköterskebarnmorska (BHV och MHV), fysioterapeut/sjukgymnast, arbetsterapeut och KBT-terapeut. Vi arbetar aktivt med egenvård och kan bistå dig om du vill gå ner i vikt, sluta röka, eller få råd om kost och motion eller alkohol.

Lista dig hos Erikslunds hälsocentral

Gammelängsgatan 2, 961 67 BODEN - visa på karta