Föllinge hälsocentral

Föllinge, Krokom

Föllinge hälsocentral ligger centralt i Föllinge

Vårt upptagningsområde är stort till ytan men glest befolkat. Vi betjänar ca 1 500 invånare.

Lista dig hos Föllinge hälsocentral

Beställ medicin hos MEDS

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0645 - 71 51 30
Storgatan 12,835 61 Föllinge - visa på karta

Allmänmedicin, Barnavårdscentral, Barnmorska, Fysioterapeut, Husläkare / vårdcentral, Sjukgymnast